Hvordan følger min bestilling?
Hvordan kanselleres min bestilling?
Noe feil i min bestilling, hva kan jeg gjøre?
Hva gjør jeg om jeg har allergi?
Bestillinger er påvent for lang tid. Hva kan jeg gjøre?
Jeg finner ikke min favoritt restaurant. Hva kan jeg gjøre?
Jeg eier en restaurant. Hvordan kan jeg bli en av dine partnerrestauranter?
Steg 1: Velg restaurant på følgende måter:
Steg 2: Merk favourittsrestauranten for rask bestillingneste gang
Steg 3: Velg ønsket mat og/eller drikke
Steg 4: Skriv en lapp om noen spesielt med bestillingen din. For eksempel:
- når du henter bestillingen
- hvilke allergier har du?
Steg 5: Send bestillingen.
Du er ferdig. Bare vent på bekreftelse fra restauranten. Du vil få en varsling.
Du kan sjekke status på bestillingen din ved å logge inn på kontoen din og trykke på "Bestillinger"
Hver bestilling går gjennom følgende steg:
1. Bestillingen din er mottatt - Bestillingen er påvent - Vi venter på at restauranten skal bekrefte bestillingen
2. Restauranten skal bekrefte bestillingen din
- Hvis bestillingen din er godkjent, restauranten skal svare hvor lang tid det tar å lage mat. Du kan komme, hente og betale for bestilingen på retauranten
- Hvis bestillingen din ikke er godkjent, beklager vi at bestillingen din vil bli kansellert. Det kan være flere årsaker til dette, f.eks. at restauranten har gått tom for ingredienser til retten du bestilte, eller at de ikke kan fullføre innen tiden du har bedt om. Du kan prøve å bestille igjen etter et par minutter eller velge en annen restaurant.
Du må ringe restauranten for å kansellere. Bestillingen kan ikke avbestilles via denne appen.
Du kan få restaurantnummer ved å skrive inn restaurantnavnet på appens hjemmeside og trykke på navnet for å åpne restaurantens meny.
Restaurantnummeret er på toppen av menyen.
Vennligst merk at når restauranten har begynt på bestillingen din kan den dessverre ikke kanselleres.
Du kan ringe restauranten for å endre. De kan hjelpe deg.
Du kan få restaurantnummer ved å åpne restaurantmenyen.
Restaurantnummeret er på toppen av menyen.
Du kan informere restauranten ved å ta notater (allergi med melk) i bestillingen din før du sender den til restauranten.
En bestilling blir avvist automatisk etter 15 minutter hvis det ikke er noe svar fra den aktuelle restauranten. Årsaken til dette kan være at restauranten har mye å gjøre, men du kan prøve å bestille en gang til. Kanskje denne gangen kan restauranten hjelpe deg.
Det er fordi den restauranten ikke er vår partner. Tips oss, kanskje den aktuelle restauranten kan bli med i ordlingen. Dette er vår brosjyre. Last ned her. Tusen takk!
Å inngå samarbeid med oss er enkelt. Besøk https://orders.no/kontakt og fyll inn skjemaet. Da kan vi ta kontakt med deg innen 2 virkedager.
Hvis du har andre problemer eller spørsmål angående denne listen, send oss gjerne en e-post på support@orders.no. Tusen takk!